Procedure klachtafhandeling

Hoewel wij onze uiterste best doen om de beste service te verlenen aan onze klanten, kan het natuurlijk altijd voorkomen dat u als klant niet tevreden bent. Mocht dit het geval zijn, dan kunt u altijd uw ontevredenheid of uw klacht sturen naar info@bruinsma.nl t.a.v. Frank Hoornenborg.

Van elke klacht wordt een dossier aangelegd met de aard van de klacht en de wijze van afhandeling.

De doelstelling van Bruinsma Verkeersopleidingen is om uw klacht zo snel mogelijk af te handelen maar uiterlijk binnen 4 weken. Afhankelijk van de ernst van de klacht zullen wij per e-mail of telefonisch contact met u opnemen en indien nodig uitnodigen voor een persoonlijk gesprek.

Indien u zich niet kunt vinden in de afhandeling van de klacht kunt u zich altijd wenden tot de BOVAG – bemiddelingscommissie: rijscholen@bovag.nl of de Stichting Geschillencommissie Rijscholen: https://www.degeschillencommissie.nl/contact/.

Zie ook onze algemene voorwaarden.