review-background

Klanten over Bruinsma Rijopleidingen

95 %
Beveelt ons aan
8,5
Gemiddelde beoordeling
(Laatste 12 maanden)
2.644
Beoordelingen

Hoe was jouw ervaring?

Beoordeel ons

Ilana uit Zeist

07-03-2020

10

Aanbevelen?
Ja

Fijne rijschool en instructeur

Ik kan iedereen die rijlessen zonder gedoe wil Bruinsma aanraden. Inplannen van lessen gaat makkelijk en de mensen van de planning denken graag met je mee.
Ik heb super leuke lessen gehad bij instructeur Bas, hij stelt je op je gemak en is daarnaast ook altijd in voor een grapje tussendoor. Ik was top voorbereid voor m’n praktijkexamen en haalde het in één keer. Bedankt voor de toffe tijd in je auto Bas!


Matthijs uit Utrecht

06-03-2020

8

Aanbevelen?
Ja

Snel en effectief

Absoluut een rijschool die ik zou aanbevelen. Goede instructeurs, goede motoren en een eigen oefenterrein voor de AVB. Helemaal top.


Gert Jan uit [email protected]

06-03-2020

10

Aanbevelen?
Ja

Prima instructie, uitstekende service

Goede instructie voor rijbewijs BE. Ruim voldoende tijd voor alles genomen gedurende de instructies. De back-office service erg efficient, bij een onverwachte verhindering werd snel en adequaat e.e.a. opnieuw gepland, van opleiding to examen. Dat was echt heel goed.


Osman uit Utrecht

06-03-2020

10

Aanbevelen?
Ja

Ik heb heel veel hulp gekrijgen van ze allemaal

Ik mag. Mijn betaling termijnen doen bij bruisma

Voor mij is heel bezonder.

Want ik moet zelf betalen ik kom niet alles in een keer. Ik ben echt erg blij met ze


bob uit Amsterdam

03-03-2020

8

Aanbevelen?
Ja

gewoon goed

ik had gewoon pech met Stefan of was het dat Stefan pech had ........Fred als instructeur en Wiebe en die de rijtest af nam en de keuring laat .maar alles is goed gekomen bedankt !!!!

groet Bob in t Groen


Jan Stange uit Alphen aan den rijn

02-03-2020

8

Aanbevelen?
Ja

Top dag

Super dag opleiding veel geleerd enthousiaste leeraar


Fally uit Wijk bij Duurstede

02-03-2020

10

Aanbevelen?
Ja

Doen wat ze zeggen

Goede uitleg en fijne leraren.


Chi Foe Tang uit Den Haag

02-03-2020

9

Aanbevelen?
Ja

Goed en meedenkend

Goed de ruimte genomen en een passende pakket aangeboden. De lessen en instructeurs inhoudelijk goed voor elkaar.

Materiaal ook voldoende beschikbaar, maakt het een top ervaring.

Dank.


Dennis uit Bilthoven

02-03-2020

8

Aanbevelen?
Ja

Op een leuke maar duidelijke wijze motor leren rijden

De lessen waren leuk en duidelijk.
Ik vond wel dat alles te snel ingepland werd, lessen en meteen examen.
Lekker dat het zo snel kan maar in mijn geval was het te snel.
De lessen op de weg vond ik erg goed en vooral ook de theorie voorafgaand aan het daadwerkelijke rijden.


Brent en Roan Reichgeld uit Vlist

02-03-2020

10

Aanbevelen?
Ja

Goed en duidelijke uitleg

Goed les gegeven en ook erg duidelijk allemaal De route die we oefende leek veel op het examen route Dus daar hebben we veel van geleerd


Fred Egberts uit Kometenlaan

02-03-2020

10

Aanbevelen?
Ja

Jullie zijn geweldig

Heel goede persoonlijke begeleiding
Prima instructeurs
Lessen tot in details / precisie


Reda uit Zeist

02-03-2020

10

Aanbevelen?
Ja

Prima!

Alles is prima geregeld.


Hans uit Utrecht

02-03-2020

8

Aanbevelen?
Ja

Fijne rijlessen

Ik ging voor mijn motorrijbewijs. Het verschil met het behalen van je autorijbewijs is dat de instructeur in overleg bepaalt of je op kunt gaan voor je examen. Met het motorrijbewijs wordt de examendatum bepaald op basis van een gemiddeld aantal lessen. Ik was er duidelijk nog niet klaar voor en zakte dan ook finaal voor mn eerste examen. De tweede keer ging het heel goed, en ik ben ook blij dat ik niet eerder (per ongeluk) geslaagd zou zijn. Het kost wel een lieve duit, die ik graag aan andere dingen had uitgegeven. Mijn instructeur Rogier was erg goed. Hij deed z’n best om op de juiste manier met me te communiceren, aangepast op wat ik nodig heb, op hoe ik leer.


Sven uit Wijk bij Duurstede

02-03-2020

10

Aanbevelen?
Nee

Geweldig

Goed en leuk contact met snelle en duidelijke informatie.


Gijs uit Zeist

02-03-2020

8

Aanbevelen?
Ja

Snel je rijbewijs halen!

Mijn ervaring bij Bruinsma is over het algemeen zeer positief! Bij het motorrijden heb je van verschillende instructeurs les, met ieder een eigen stijl van lesgeven. Het voordeel hiervan is dat ze allemaal andere punten hebben waar ze extra op letten, waardoor je in een korte tijd veel kunt leren. Het doel van Bruinsma is echter wel om je zo snel mogelijk je rijbewijs te kunnen laten halen i.p.v. je echt veilig te leren motorrijden. Voor beiden is wat te zeggen, maar naar mijn mening is het, zeker voor de motor, belangrijk om een veilige rijstijl aan te leren. Maar dat is dan ook het enige punt wat ik als minder heb ervaren. Ook niet onbelangrijk om te vermelden is dat de communicatie tussen de rijschool en de leerling zeer goed is. Kortom is Bruinsma dus een prima plek om je rijbewijs te halen!


15 van 2662 reviews