Sanne van Beers uit Utrecht
positieve ervaring
Vandaag mijn rijbewijs gehaald! Hierbij wil ik van de gelegenheid gebruik maken om mijn dankbaarheid te uiten en positieve ervaringen te delen over mijn rij-instructeur, Bas Rutgers, die heel veel geduld met mij heeft gehad en mij heel goed heeft begeleid in dit (voor mij) zenuwslopende traject.
Gwen uit Lopik
Uitstekend
Goede uitleg en leuke lessen van mijn rijinstructeur Roy gehad.
Tijs uit Culemborg
Instructeurs, zeer goed, bruinsma zelf, wat minder.
Ik heb 3 keer het examen moeten doen om het te halen, dit komt doordat ik zelf veel uitleg, ervaring en zelfvertrouwen nodig had om uiteindelijk goed af te rijden. Maar binnen mijn tijd heb ik 4 instructeurs gehad en geen van die wissels was omdat ik dat zelf aanvroeg. Deze wissels zorgen helpen niet bij het leren rijen omdat iedere instructeur het anders uitlegt en daardoor had ik soms tegenstrijdige instructies ik mijn hoofd waardoor ik sneller begon te twijfelen. Iedere individuele rijinstructeur was daarintegen zeer goed. Allemaal hadden ze een fijne sfeer in de auto. Helemaal mijn laatste instructeur had veel gedult, goede opmerkingen en vertrouwen en heeft me daarmee uiteindelijk het examen door gehaald.
levi vissers uit leersum
hele fijne ervaring gehad!
alles werd goed uitgelegd en was erg duidelijk daarom in 1x geslaagd!!
Chelsea Wennekes uit DE MEERN
Ik heb rijschool Bruinsma als niet heel fijn ervaren.
Ik heb drie verschillende instructeurs gehad waarvan mijn eerste ontzettend fijn was. De tweede was een ontzettend gezellig persoon maar ik moet zeggen dat ik helemaal niks heb geleerd van deze instructeur. We reden iedere keer dezelfde route en ik moest erom vragen als ik iets wilde leren zoals bijzondere verrichtingen. De derde instructeur vond ik helemaal niet fijn. Ik heb veel van hem geleerd maar hij deed geen enkele moeite om mij op mijn gemak te laten voelen. Ik heb hem nog nooit gedag terug horen zeggen en vaak kwam hij boos over als ik een foutje maakte. Hierdoor werd ik behoorlijk onzeker. Daarnaast vond ik het heel apart dat hij me niet naar huis wilde brengen zowel na mijn tussentijdse toets als na mijn praktijkexamen. Ook vind ik dat Bruinsma een enorm aantal aan telefoontjes pleegt en mailtjes verstuurt. Veel van deze heb ik als onnodig ervaren en om eerlijk te zijn werd ik hier een beetje gek van.
Bart uit Utrecht
Goede lessen en flexibele planning
Prima instructeurs, en erg flexibel qua planning. Wel had ik veel verschillende instructeurs. In totaal 8 blokken van 4 uur, en daarbij 4 verschillende gezichten gezien. In principe leren ze je allemaal hetzelfde, maar ieder doet dat op zijn eigen manier, en op details heeft iedere instructeur natuurlijk zijn eigen stijl.
Dat was voor mij verder geen bezwaar, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen daarop zit te wachten. Aan de andere kant heb je dan ook niet 8 blokken lang een instructeur waar je niet mee kan opschieten...
Daniel uit W
goede rijschool met goede faciliteiten
Ik heb mijn rij opleiding als uiterst prettig ervaren. Het AVB word op het oefenterrein gedaan, waardoor je al helemaal bekend bent met de omgeving en hoe alles precies staat.
Bij had avd word je goed door alle aspecten van rijden in het verkeer meegenomen eerst dmv van theorie om het daarna in het echt te doen. Fijn en duidelijk, omdat je zo beter weet wat je moet doen kan je het ook veiliger doen, een instructeur kan immers niet meer fysiek ingrijpen
Ed Harmsen uit Houten
Geslaagd voor CE...yessssssssss!!!
:-)
Maaike uit Utrecht
Goede en vriendelijke instructeurs, duidelijke communicatie, prettige leeromgeving.
Verschillende instructeurs gehad, allemaal vriendelijk en bekwaam in hun werk. Communicatie via email en telefoon over lessen, examens en extra lessen inplannen, was snel en concreet. Er wordt een prettige leeromgeving gecreëerd.
Jose uit Vleuten
Get examen was heel goed geregeld
Fijne manier van communiceren. Snelle reacties. Mijn zoon van 16 slaagde in 1 keer.
Michael uit Utrecht
prettige ervaring
Fijne rijschool waarbij er veel ruimte is om te oefenen.
Beide examens eerste keer geslaagd.
Thommy uit Houten
Top!
Leuke instructeur. Goede uitleg.
Martijn uit Harmelen
Aardige instucteur
Beter dan Alblas
Sebastiaan uit Bilthoven
Heb een goede uitleg gehad
Ik heb een goede ervaring gehad bij Bruinsma

Rij-instructeur uitstekend, contact rijschool matig
Mijn rijlessen zijn uitstekend verzorgd. Ik had een geduldige, humoristische instructeur met een persoonlijke manier van lesgeven. Tijdens de lessen heeft hij mij begeleid op de manier die precies bij mij past. Daarnaast was er altijd ruimte voor een traan en een lach.
Helaas heeft het contact met de rijschool mij wel meerdere keren teleurgesteld. Zo werd mij na de zomer, zonder enig overleg, medegedeeld dat ik een nieuwe instructeur zou krijgen. Dat is natuurlijk niet netjes. Ik ben er dan ook niet mee akkoord gegaan.
Ook vond ik het een rare ervaring om op een belerende toon aangesproken te worden aan de telefoon. Ik ben geen scholier meer.
Daarnaast was het opmerkelijk dat je jezelf zo ruim van tevoren moest ziekmelden. Met een buikgriep die ik op zondag heb gekregen, ga ik maandag niet kunnen rijden. Ik begrijp dat mensen er misbruik van kunnen maken, maar wat meer vertrouwen in de mens zou de rijschool sieren.
Wie zoekt naar een persoonlijke aanpak kan beter lessen nemen bij een kleinschalige rijschool.